En af Danmarks førende virksomheder inden for reparation af elektronik udvider nu til både Norge og Sverige. Care1 bliver dermed den eneste servicepartner med tilstedeværelse i alle tre nordiske lande. Læs mere om udvidelsen, og hvad det betyder, herunder!
Der findes adskillige servicevirksomheder inden for reparation af smartphones og anden elektronik, men Care1 er en af Danmarks største. Firmaet har mere end 10 års erfaring i denne branche, og nu udvider de forretningen til Sverige og Norge.
Ekspansionen betyder, at Care1 nu kan servicere kunder fra hele Norden. Det betyder også, at de kan få endnu flere vigtige samarbejdspartnere.
God og professionel service i hele Norden
Care1 har altid haft fokus på at levere den bedste kvalitet til alle deres kunder. Dette ændrer sig ikke med udvidelsen. Tværtimod har virksomhed en fornyet opmærksom på at levere den bedst mulige service.
Den fantastiske Care1-service er også en af grundene bag udvidelse, siger General Manager og CCO Kenneth Holm. Han udtaler, at firmaet har oplevet en stor efterspørgsel efter deres arbejde i de andre nordiske lande.
Nu har virksomheden opkøbt det svenske konkursbo Mobylife og det veletablerede, norske servicefirma Epleservice AS. I juni 2020 blev der således åbnet for de første kunder, og om kort tid åbnes for endnu flere.
Servicepartner til erhvervslivet
Care1 er eksperter i reparation af mobilprodukter og it. Det er denne ekspertise, der har gjort dem så populære i erhvervslivet. Virksomheden står nemlig ikke kun for reparation og service af privates elektronik. De er også autoriseret servicepartner for en lang række danske brands.
Med udvidelsen håber firmaet at etablere sig i hele Norden som den fortrukne service- og reparationsvirksomhed for erhvervsvirksomheder. De har nemlig en række forskellige ydelser specifikt rettet mod erhvervslivet. Det er f.eks. at fejlsøge og fikse ansattes computere, når de går i stykker.
Allerede før ekspansionen var der som nævnt en stor efterspørgsel blandt både svenske og norske virksomheder. Det betyder, at Care1 hurtigt kan få etableret sig i landene.
Også for private kunder
Care1 åbner ikke kun op for erhvervskunder i Norge og Sverige. De åbner nemlig også en butik i henholdsvis Sarpsborg i Norge, og Ljungby i Sverige. Her har private kunder mulighed for at komme ind med deres ødelagte mobilprodukter og få dem fikset.
De kan dog også reparere produkter, som kunderne sender til dem. Det betyder, at de med disse to butikker kan servicere privatkunder i hele Norge og Sverige. Mange muligheder har åbnet sig for den danske virksomhed med denne udvidelse. Det er heller ikke udelukket, at der sker andre udvidelser i fremtiden.